Κυριακή 28 Σεπτεμβρίου 2014

Κομοτηνή: Επίθεση σε φίλαθλο της Εθνικής Ελλάδος

 Το παρακάτω γεγονός, μας ήρθε πρίν απο λίγες μέρες με τη μορφή mail απο κάποιον νεαρό, του οποίου τα στοιχεία τα έχουμε, αλλά δεν θα τα δημοσιοποιήσουμε, σεβόμενοι την επιθυμία του καθώς επίσης στόχος μας είναι να εστιάσουμε στο γεγονός, που έλαβε χώρα αρχές του μήνα στην Κομοτηνή, όμως δεν έγινε γνωστό παρόλες τις προσπάθειες του να το δημοσιοποιήσει σε τοπικά Μέσα Μαζικού Επηρεασμού...

 Το βράδυ της 7ης Σεπτεμβρίου, είχα πάει σε σπίτι συμφοιτητή όπου παρέα με άλλους φίλους θα βλέπαμε την εθνική ομάδα, η οποία αγωνιζόταν στο ποδόσφαιρο κόντρα στη Ρουμανία και στο μπάσκετ με την Σερβία. Μόλις τελείωσαν οι 2 αγώνες, όλη η παρέα είπαμε να βγούμε μια βόλτα για ποτό. Εγώ όμως επειδή είχα βγεί πρόχειρα ντυμένος, με βερμούδα και ένα μπλουζάκι λευκό το οποίο είχε τη σημαία πάνω και έγραφε ΕΛΛΑΣ, τους είπα οτι θα πάω να βάλω κάτι πιο καλό και πως θα πήγαινα να τους βρώ έξω.
 Ξεκίνησα με τα πόδια, για να πάω στο σπίτι μου το οποίο βρίσκεται στην περιοχή του πάρκου της Αγίας Κυριακής. Κατεβαίνοντας με τα πόδια απο την οδό Θάσου, στο σημείο που κάνει διασταύρωση με την οδό Λευκίππου, ακούω κάποιον να με φωνάζει, αλλά δεν διέκρινα τα λόγια καθώς επίσης αν απευθυνόταν σε μένα. Ξαφνικά ακούω βήματα γρήγορα, φωνές και ένας εξ'αυτών να μου λέει: φασιστάκο που νομίζεις πως βρίσκεσαι;;; Γυρίζοντας βλέπω 3 άτομα, περίπου στην ηλικία μου, όμως άγνωστοι τελείως. Τους ρωτάω αν απευθύνονται σε μένα. Μου λένε, μη κάνεις οτι δεν άκουσες ρε φασίστα γαμώ την Ελλάδα σου κάνοντας κίνηση να με πιάσουν. Τους λέω πως δεν έχω καμία σχέση με πολιτικά και πως έβλεπα την Εθνική Ελλάδας και πριν τελειώσω τη φράση, μου φώναξαν μέσα στα μούτρα: καλό τσ@@@@κι έκανε η ομάδα σου αλλά η μπλούζα θα βγεί τώρα και ο ένας πιάνει να την σκίσει απο το πλάι. Προσπάθησα να αμυνθώ και να ξεφύγω αλλά με είχαν κυκλώσει και ο ένας μάλιστα, αυτός που μιλούσε, μου ρίχνει 2 σφαλιάρες ενώ οι άλλοι με κρατούσαν απο τα χέρια και κατάφεραν με τη βία τελικά να μου αφαιρέσουν την μπλούζα.
 Αφού το κατάφεραν, με άφησαν και στράφηκαν να φύγουν με τον πιο μάγκα απο τους τρείς, να μου λέει: να πας να το πείς στα φιλαράκια σου τους χρυσαυγίτες ποιοί κάνουν κουμάντο εδώ και να έρθουν να μας κλάσουν τα αρ@@@@δια...
 Η πρώτη μου σκέψη ήταν να πάω στην αστυνομία η οποία όμως εκτός οτι δεν θα είχε κανένα στοιχείο, δεν θα έβγαζε και κάποια άκρη μαζί τους, γιατί οι συγκεκριμένοι έχουν κάλυψη για όσα κάνουν καθώς επίσης πως μια μήνυση κατά αγνώστου θα ήταν άδικος κόπος και έξοδα. Έτσι αποφάσισα να το δημοσιοποιήσω στον τοπικό τύπο μετά απο λίγες ημέρες αλλά κανείς δεν έδωσε σημασία στα όσα είπα και μάλιστα στο πρώτο απο τα τοπικά Μέσα που απευθύνθηκα, έχει φιλίες μαζί τους, και μου είπαν άδικος κόπος, κάθε μέρα γίνονται τέτοια γεγονότα, μην ασχολείσαι, αφού πέρασε. Η οργή μου όμως είναι τεράστια και γι'αυτό πήγε και σε άλλα 2 τοπικά Μέσα (αν μπορούμε να μιλήσουμε με την κυριολεκτική έννοια των ΜΜΕ) αλλά δεν έδειξαν κανένα ενδιαφέρον ώστε να γράψουν ένα άρθρο. Ίσως αν ήμουν απο την άλλη πλευρά ως θύμα, να με έδειχναν μέχρι και τα κανάλια γιατί μόνο έτσι πουλάει το θέμα. Τελικά, μετά απο σκέψη και ψάξιμο αποφάσισα να το στείλω σε σάς ως μια τελευταία προσπάθεια να μάθουν και άλλοι συμπολίτες, για την κατάσταση που επικρατεί στην κατά τα άλλα πολύ φιλόξενη Κομοτηνή. Εγώ σε 2 χρόνια θα έχω φύγει απο εδώ, καθώς τελειώνουν οι σπουδές μου, όμως αυτό που υπάρχει και κινείται εντός των πανεπιστημίων, της Παλαιάς Νομικής και τις νυχτερινές ώρες κοντά στην γειτονιά μου, είναι ένα καρκίνωμα που μεγαλώνει και τρέφεται απο την αδιαφορία της Πολιτείας, την προστασία ΜΜΕ και των πολιτικών φορέων... Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την δημοσίευση, αν αυτό συμβεί, και εύχομαι να μην ξανασυμβεί κάτι αντίστοιχο σε κανέναν άλλο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια για λόγους ορθής χρήσης του διαδικτύου πρώτα ελέγχονται. Δεν λογοκρίνουμε απόψεις παρά απαγορεύουμε άσεμνες εκφράσεις, προβοκάτσια και προπαγάνδα. Κάποιος διαχειριστής θα ελέγξει το σχόλιό σας και θα δημοσιευτεί το συντομότερο.